.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاور رييس‌جمهور:فضاي جلسه استيضاح كردان تلخ و سنگين بود

مشاور مطبوعاتي رييس‌جمهور با بيان اين كه « فضاي روز سه‌شنبه مجلس در جريان استيضاح علي كردان از نظر بنده بسيار سنگين و تلخ بود» افزود: فكر مي‌كنم قوه مقننه در ارتباط با آقاي كردان، به نوعي در كار قوه قضائيه دخالت كرد.

علي‌اكبر جوان‌فكر در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا درباره استيضاح كردان در مجلس و اين كه عده‌اي معتقدند اين استيضاح به معناي تقابل دولت و مجلس است، افزود : استيضاح بايد از يك منطق صحيح و قانونمند پيروي كند. طرح‌هاي پي درپي براي استيضاح وزرا و سوالات تكراري و بي‌پايان از آنها ، تنها وقت دولت و مجلس را مي‌گيرد و فرصت خدمت به مردم و انجام كارهاي بزرگ و بر زمين مانده ، از دست مي‌رود. مجلس بايد در موضع همكاري و پشتيباني از دولت قرار بگيرد تا بتوان به مردم خدمت كرد؛ چه در غير اين صورت ، مردم هيچ پاسخي را براي فرصت‌سوزي‌ها نخواهند پذيرفت.

وي هم‌چنين درباره اين كه پس از استيضاح كردان ، رابطه دولت و مجلس چگونه خواهد بود؟ اظهار كرد: روابط و مناسبات كاري ميان قواي مختلف بر اساس قانون تنظيم مي‌شود و به طور طبيعي، دولت نحوه همكاري خود با مجلس را در چارچوب قانون دنبال خواهد كرد.

مشاور مطبوعاتي رييس‌جمهور درباره فضاي روز سه‌شنبه مجلس در جريان استيضاح كردان نيز گفت : به عبارتي مي‌توان گفت مجلس در جلسه استيضاح روز سه‌شنبه تلاش كرد تا به اصطلاح اشتباهش را جبران كند و در واقع راي اعتماد سه ماه قبل خود را از آقاي كردان پس گرفت.

وي ادامه داد : فضاي جلسه مجلس از نظر بنده بسيار سنگين و تلخ بود . آقاي لاريجاني نبايد اجازه مي‌دادند برخي نمايندگان به آقاي كردان تهمت دروغگويي و داشتن سوء نيت بزنند. محل طرح و اثبات اين گونه تهمت‌ها ، دادگاه و دستگاه قضايي است اما نمايندگان مجلس خود را در جاي قاضي نشاندند و درباره آقاي كردان به مثابه يك قاضي حكم كردند؛ گرچه به هر حال نبايد روي گذشته توقف كرد.

جوانفكر با بيان اين كه « بايد به آينده چشم دوخت» افزود: اميدواريم همكاري‌هاي مجلس با دولت به شكل سازنده و مفيد به حال مردم ، تنظيم شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.